30.09.2012

Bejsbolówki rządzą!

Hej!
Bejsbolówki rządzą! W szkole, w mieście, na podwórku! One są wszędzie!
U mnie w szkole widziałam różowe, niebieskie, granatowe i czarne bluzy z literą "A". Prawie wszystkie dziewczyny je noszą! (Tylko dziwne jest to, że żaden chłopak jej nie nosi...) Ja też mam taką bluzę. Moja zdecydowanie wyróżnia się z tłumu. Z przodu z prawej strony mam literkę "P", a z lewej strony mam buźkę pandy. Z tyłu też mam buźkę pandy, ale jest ona większa od tej z przodu i ma... okulary! Oto ona:



Nazwałam ją Misiu Panda . Zapłaciłam za nią 65zł.
Poszukałam też w necie kilka bejsbolówek:




Można je kupić za ok. 70zł na targach i ok. 80-90zł w markowych sklepach.
Do bejsbolówek ubieramy kolorowe trampki i rurki oraz fajne T-shirty. ♥
A Wy, macie takie, czy chcecie sobie takie kupić? Jak chcecie kupić bejsbolówkę, a nie wiecie gdzie, piszcie na juleczka_ko3@wp.pl Pomogę Wam.
PoZdRo...!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze...♥