14.10.2012

Takie skromne, a jakie efektowne!

Hej!
Sorry, że wczoraj nie dodałam nowego posta, ale byłam zajęta. Do 12:00 sprzątałam w domu, a o 13:00 jechałam do Bydgoszczy i wróciłam o 19:00.
 Pojechałam tam, żeby kupić sobie botki lub kozaki, a młodsza siostra chciała sobie kupić kurtkę. Kupiłam sobie piękne botki. Kiedy na nie spojrzałam, od razu wiedziałam, że chcę je mieć! Oto one:
Są koloru ciemno szarego i są na koturnach ;p Nie mają żadnych dodatków i chyba dlatego mi się spodobały. Botki były przecenione. Zamiast 80 zł, zapłaciłam za nie 60 zł! Mam nosa do promocji ;p

Dzisiaj znowu byłam w kościele i zauważyłam pewną dziewczynkę, może z trzeciej klasy, która była ubrana tak:
Czyli:
- Czerwone rurki,
- Koszula jeansowa,
- Czarne trampki Converse.

Nie miała ona żadnych dodatków, ale i tak mi się podobał jej ubiór. Taki skromny, a jaki efektowny! ;DD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze...♥