17.11.2012

Polsko-francuska kreacja... ;D

Hej.!
Sorry, że tak długo nie pisałam, ale... No właśnie, dlaczego? Nie miałam weny, mimo że siedziałam przy kompie.
Miesiąc specjalny przełożyłam na grudzień, bo teraz to by nie miało sensu. Dodałam ankietę, w której możecie głosować na kolor miesiąca specjalnego. Oto one: niebieski, różowy, złoty, fioletowy, szary. głosujcie do 30.11.2012r.
A teraz kreacja.
W niedzielę 11.11 było Święto Niepodległości.
W związku z tym ubrałam się tak:
Czyli:
- Biała bluzka z krótkim rękawem w czerwone paski,
- Niebieskie rurki,
- Moje kochane botki <3 ,
- Czerwona bandamka na głowie.

Dopiero później zauważyłam, że mam nie tylko kolory narodowe Polski, czyli biały i czerwony, ale i Francji!

 I jak Wam się podoba?
Paaa... :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze...♥