04.12.2012

Konkurs!


Hej!
Ostatnio dołączyłam do konkursu, który został zorganizowany przez pewną Wiktorię. Blog nosi tytuł Wika Fashion. Jest to blog o modzie i o życiu tej blogerki. Wiktoria uwielbia robić zdjęcia, toteż jest ich tam mnóstwo! Ciekawie wszystko opisuje i tym przyciąga swoich czytelników. Bloga odwiedzają ludzie z różnych krajów i ma już prawie 30 tysięcy wyświetleń! Oto on: Wika Fashion
Myślę, że pomożecie mi wygrać. A jak? Wystarczy, że będziecie wchodzić na tego bloga.
Liczę na Was!!!
Pozdro!

3 komentarze:

  1. Bardzo fajny blog,tak jak ten o twoim życiu...
    POZDRAWIAM
    Magda.....
    ps.jeśli można spytać podasz mi swój adres e`mail , chciałabym się cb o coś zapytać....ale jak nie chcesz to nie musisz xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, zaczęłam sobie czytać Twojego bloga i bardzo mi się podoba! Oczywiście obserwuję (tylko jako zadumana_13, bo mam problem i mi się nie chce przełączyć użytkownik). Zapraszam również do siebie: www.danicaastyle@blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze...♥