16.03.2013

Lista zakupów

Heej!
Wiosna już coraz bliżej. Przed chwilą zjadłam drugiego loda, haha :D Miałam napisać tego posta w środę, ale mama odłączyła mi neta i nie mogłam do Was napisać. Ale bardzo często odwiedzałam mojego bloga w komórce i sprawdzałam czy są nowe komentarze i nowi obserwatorzy. :D
Pokażę Wam dzisiaj, tak jak obiecałam, moją listę zakupów.
H&M - top - 19,90
KappAhl - top - 29,90
C&A - T-shirt - 27,90
C&A - T-shirt - 34,90
C&A - kurtka dżinsowa - 79,90
C&A - 2 spódnice - 34,90
Oczywiście, nie kupię sobie wszystkich tych ciuchów, ale niektóre z nich pewnie tak :D A Wam, który ciuch najbardziej się podoba?
A tutaj macie mojego Aska Klik :D Zadawajcie pytania :D 

Pa ;*

2 komentarze:

  1. fajne pozdrawiam ;)
    http://my-strangee-lifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Spódnice fajne.
    Świetny nagłówek bloga ♥
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze...♥