12.03.2013

Outfit

Hejka!
Dzisiaj drugi dzień rekolekcji :D Nawet spoko one są :D Jeszcze będę musiała przepisać od kogoś lekcje, bo w piątek w szkole mnie nie było. No to dodaję outfit z niedzieli z nową bluzką :D



Jak widać, za oknem śnieg. Tak powinno wyglądać przedwiośnie? Myślę, że niedługo stopnieje. A jak stopnieje, to i tak będę musiała chodzić w kozakach... :c Mama obiecała mi, że jak tata wróci z trasy, to pojedziemy na zakupy kupić trampki i jakieś ciuchy. Już kilka sobie upatrzyłam. :) Ale to w następnym poście. 
Do jutra! :D


3 komentarze:

  1. Ahh, ten śnieg ;c Ja chce wiosne ;cc
    Obserwuję i mam nadzieje, że zrobisz to samo ;33 ,
    Ps. Nowy post, który dotyczy LINKOWANIA. ZAPRASZAM DO WZIĘCIA UDZIAŁU ;33

    pozdrawiam.

    alleishsa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też głupi śnieg. A już przebiśniegi mi w ogródku wychodziły! Martwię się o nie!
    Obserwuję i liczę na mały rewanżyk ;)
    http://pamietnikizwakacji-selenka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ale masz różowo w pokoju! :)
    u mnie też śnieg, śnieg... czekam na słoneczko! :)
    http://photobooklovelife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze...♥