27.03.2013

Urodziny Oliwii ♥

Hejka!
Nie spodziewałam się, że ostatni post będzie miał tyle komentarzy! Naprawdę!!! To była taka notka od niechcenia ;d Ale ok :D I liczba obserwatorów wzrosła do 15! Jeju, dziękuję Wam!
Więc tak. Wczoraj byłam u Oliwii na urodzinach. Byłam tam ja, Oliwia, Ola, Olga i Arleta :D Było świetnie! I ta nasza butelka! Po prostu niezapomniane chwile! A tam czekała na mnie jeszcze jedna niespodzianka: Oliwia miała wyremontowany pokój! Jest boski! Tutaj macie jedyne zdjęcie, haha:D Chciałam zabrać aparat, ale stwierdziłam, że nie mam po co ;( Ach, ja głupia! :p
Nienajlepsza jakość zdjęcia, bo robione komórką :D

Mam teraz przerwę wielkanocną, więc częściej będę dodawała posty :) A o czym chcecie posty? Postaram się spełnić wasze "zachcianki" :D

Pa ;***

2 komentarze:

Dziękuję za wszystkie komentarze...♥