26.04.2013

Trampki New Age

Hejka!
Długo się nie odzywałam, bo nie miałam czasu. Ale teraz postaram się to nadrobić, bo w końcu mam laptopa! To tak z dnia na dzień! Jutro już będzie tydzień jak go mam :D
W niedzielę byłam na zakupach w Bydgoszczy. Znalazłam trampki, które mi się podobały, ale nie było na mnie rozmiaru. :( Potem poszłam zobaczyć Conversy, ale jak mama zobaczyła, że to są zwykłe szmaciane trampki za 250 zł, to wyszliśmy z tego sklepu :D Więc sobie butów nie kupiłam, a po to właśnie jechałam. Za to kupiłam sobie sukienkę na Oli komunię, szorty i top. Ale to pokażę Wam później, bo nie chciało mi się robić zdjęć ;p Kupić buty pojechałam we wtorek. Rozglądałam się i znalazłam świetne trampki New Age. Z początku chciałam sobie kupić takie niskie czerwone, ale okazało się, że najmniejszy rozmiar to 39! Ja takiego nie mam. :( Spodobały mi się też inne trampki, wysokie różowe. Przymierzyłam i były dobre! Zapłaciłam za nie 55 zł. Macie fotki :)


Mogłam przesłać tylko jedno zdjęcie, bo reszta nie chce mi się wgrać. Resztę zdjęć wgram później.

Pa ;***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze...♥