21.08.2013

Lista życzeń :)

Heej!
Wczoraj byłam w Bydgoszczy na zakupach. Kupiłam sobie wszystkie rzeczy, które będą mi potrzebne do szkoły. Ciuchów nie kupiłam, ale za to kupiłam sobie buty.
Przejdźmy do tematu dzisiejszego posta.
Już niedługo, bo 23.09 mój blog będzie świętować 1 urodzinki! Mam kilka życzeń w związku z tym. :)
1. 5,000 wyświetleń lub więcej.
Na obecną chwilę jest 3430 wyświetleń, więc mam nadzieję, że przez miesiąc dojdziemy do 5,000 wyświetleń.
2. Dużo pytań i lajków na asku :D
Chcę zobaczyć, jak to jest mieć dużo pytań na asku! Chciałabym poczuć się tak jak np. Lucy. Mam dużo pytań i ciągle dochodzą, a ja nie wyrabiam się z odpowiadaniem na nie. :) Od poniedziałku 25.08 nie będę wchodzić na aska, więc będziecie mogli zadawać pytania, bądź lajkować. Mogą to być najzwyklejsze pytania, np. "Co tam?" Odpowiadać na pytania będę 22.09, w niedzielę, gdyż w poniedziałek szkoła i nauka. Zaczynamy o godzinie 14! Zapraszam!
3. 25 obserwatorów bloga.

4. DLA CHĘTNYCH! Jeśli chcecie, to zróbcie karteczkę z napisem "To już rok! Dziękujemy!" itp. i przyślijcie ją na adres juleczka_ko3@wp.pl do 22.09 Z tych zdjęć może zrobię tło na bloga, albo filmik.
5. DLA CHĘTNYCH! Jeśli chcecie, możecie zrobić dla mnie filmik z napisami takimi, jak w punkcie 4. Możecie też coś mówić itp. Albo zróbcie to według własnego pomysłu! Zrobiony filmik przyślijcie na powyższy adres.
Już dzisiaj z całego serca dziękuję Wam za przyczynienie się do spełnienia chociażby jednego życzenia! :)
Pa! :*

2 komentarze:

  1. trzymam kciuki, zeby udalo ci sie je spelnic wszystkie ^^

    obserwuje i zapraszam do mnie ;)
    http://anuula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję ze się spełnią^^ a co obserwatorów to masz +1 do spełnienia życzenia bo zaobserwuję ^^

    gorzkaczekolada-blog.blogspot.com zapraszam do mnie ^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze...♥