01.09.2013

Back to school

Hey!
Już jutro rozpoczęcie roku szkolnego... Trochę smutno jest, fakt, ale trzeba iść pozytywnie nastawionym przez życie! Pięć dni nauki - weekend wolny, pięć dni nauki - weekend wolny... Teraz czeka mnie o wiele więcej nauki niż w podstawówce... ;( Wtedy po szkole odrobiłam szybko lekcje, poszłam na dwór, potem ewentualnie siedziałam przy laptopie :) Teraz pewnie ta ostatnia rzecz z mojej listy odpadnie... ;c Posty pewnie będą się pojawiać w piątki, soboty i niedziele... Ale czy będą one na pewno w te dni? Tego nie mogę Wam obiecać, bo sama nie wiem... Przecież nie będę do Was pisać, byleby tylko coś było... Ale postaram się, by post pojawił się chociaż raz w tygodniu! :)

Teraz na pożegnanie nie napiszę Wam: "Do jutra", bo nie wiem, czy jutro do Was napiszę, więc...

Do następnej! :)

3 komentarze:

  1. Ja się tam cieszę, że idę do szkoły, chociaż trochę żalu jest, że wakacje się kończą ;/
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie - http://my-strangee-lifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Taaaa...... Nawet jak masz wakacje do nie dodajesz postów co tydzień....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W wakacje mogłam dodawać codziennie posty, ale po co? Po to, by napisać: "Hej! Dzisiaj wstałam o godzinie 9, zjadłam śniadanie i poszłam do koleżanki. Potem po obiedzie poszłyśmy na plac zabaw. Pa."? Takie coś miałam pisać po to, byś była szczęśliwa? Wolę napisać posta nawet po tygodniu, ale chcę, by był on ciekawszy.

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze...♥