20.10.2013

Chwile relaksu ♥

Cześć!
Dzisiaj chciałam wyjść na dwór porobić sobie kilka fotek, ale na dworze jest strasznie zimno. Podobno za kilka dni ma być ładnie i ciepło, więc postaram się to wykorzystać.:)
W związku z tym, że nie poszłam na dwór, zrobiłam sobie Cafe Latte i pooglądałam telewizję. Uwielbiam takie chwile! Kocham pić ciepłe Latte... Mmm... Pycha!
Niestety, niedziela się powoli kończy. Zaczyna się nowy tydzień, szkoła, obowiązki. Jeszcze na samo "dzień dobry" mam jutro na pierwszej lekcji test z niemieckiego. Później będę pewnie miała kartkówkę z historii, bo pani kazała się przygotować. Na szczęście nie jest najgorzej, bo w środę, jak poszłam do szkoły po chorobie miałam zapowiedziany test/kartkówkę (?) z muzyki, potem niezapowiedzianą kartkówkę z chemii, zapowiedzianą kartkówkę z geografii, a na sam koniec pani od historii też chciała nam zrobić kartkówkę! Ale jakoś ją przekonaliśmy i piszemy ją jutro. Co najlepsze, wszystkie te lekcje były jedna po drugiej!






Do następnej :*

2 komentarze:

  1. Fajnie ;** Na pewno jeszcze wpadnę . + Obserwuję !
    wpadnij vixaa-vixa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze...♥