19.10.2013

Już jesień

Heej!
Jesień już mamy prawie miesiąc, a ja jeszcze nie mam jesiennych fotek... ;( Chciałam iść zrobić zdjęcia w niedzielę lub w poniedziałek, ale się rozchorowałam. Na szczęście jestem już zdrowa, więc wyszłam na dwór porobić fotki jesieni. :D Fotki ze mną pojawią się prawdopodobnie jutro.
Jak napisałam już wcześniej, zrobiłam kilka fotek. Niektóre drzewa są już prawie gołe, a innym jeszcze do tego trochę daleko. Lubię jesień, te kolory... Niestety, na dworze jest zimno, co takie fajne nie jest. Ale my Polacy już tak mamy: są upały - za gorąco, są mrozy - za zimno. :)









Pa Kochani ;*

3 komentarze:

  1. SWIETNY BLOG! Śliczne jesienne fotografie... wszystko tu jest mega!
    ZAPRASZAM DO MNIE: my-reflections-and-more.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. No już widać jesień za oknem, każda pora roku ma swój urok. :)

    Zapraszam serdecznie do mnie, prowadzę blog o rysowaniu, może ci się spodoba smaczeknazycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne zdjęcia. Trzecie od góry jest piękne. Zapraszam: http://nieznanabohaterka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze...♥