27.10.2013

Zadaj mi pytanie!

Cześć!
W poniedziałek, po powrocie ze szkoły, rozchorowałam się. Siedziałam w domu aż do piątku. Jestem już zdrowa, więc jutro już do szkoły idę. Szczerze? Stęskniłam się za szkołą.
Od dawna chciałam zrobić coś ciekawego na blogu. Niestety, nie miałam żadnych pomysłów. Dopiero dzisiaj mnie olśniło! Wpadłam na pomysł, abyście zadawali mi pytania. Na te pytania odpowiem może za tydzień, może za dwa tygodnie. Zależy, ile tych pytań będzie. Będzie mało - będę czekać, aż pojawi się ich więcej. Będzie dużo - odpowiadam na pytania od razu. :) Liczę na Was!


Pa :)

9 komentarzy:

  1. dlaczego prowadzisz bloga?
    jesli mozesz to kliknij w linki sheniside u mnie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Co wolisz paski czy kropki?

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy lubisz kotki i pieski?

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubisz popcorn?

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubisz czasem podiadać słodycze?

    OdpowiedzUsuń
  6. Dlaczego założyłaś bloga?

    livpily.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. blog fajny :d

    my-magic-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Skąd pomysł na takiego bloga ? Jaki jest twój styl ?

    http://monika-mooniika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze...♥